Biuro Obsługi Klienta BOK

Każdy Reprezentant ds. Odszkodowań ma możliwość założenia, w dowolnym momencie trwania umowy z GDPM, Biura Obsługi Klienta (w skrócie BOK).

Aby założyć Biuro Obsługi Klienta należy:

  • zgłosić propozycję założenia BOK do GDPM e-mail: prp@gdpm.pl do Mendżera Sieci Partnerskiej GDPM,

  • podpisać Umowę ramową o współpracy lub stosowny aneks,

  • odebrać materiały promocyjne GDPM, 

  • dokonać ekspozycji materiałów promocyjnych GDPM (plakaty, ulotki , kalendarz ścienny, kupony rabatowe),

  • przekazać do GDPM raport z założenia BOK wraz ze zdjęciami dokumentującymi ekspozycję  materiałów.

Po zatwierdzeniu raportu, GDPM wypłaci wynagrodzenie za założenie BOK.

Bądź widoczny, załóż Biuro Obsługi Klienta GDPM.

Więcej informacji:

Menedżer Sieci Partnerskiej:

  • tel. komórkowy: 728-459-201

  • tel.: 58 303 46 38.